Vinaora Nivo Slider Vinaora Nivo Slider Vinaora Nivo Slider Vinaora Nivo Slider Vinaora Nivo Slider

Obóz w Pasymiu 2016

Szanowni Państwo,
W związku ze zbliżającym się terminem obozu w Pasymiu przesyłamy najważniejsze informacje
dotyczące wyjazdu:


1. Zbiórka w środę 10.08:
Lublin - godzina 5.30 na parkingu przed obiektami MOSiR przy Alejach Zygmuntowskich
(obok kortów tenisowych i stacji Orlen),
Puławy – około godziny 7.15 na parkingu przy basenie MOSIR.

2. Prosimy o przygotowanie suchego prowiantu na drogę. Ciepły posiłek dzieci zjedzą po
dotarciu na miejsce (obiad o godzinie 14.00).

3. Co ze sobą zabrać (poza odzieżą na różną pogodę):
- prosimy żeby dzieci miały ze sobą kremy/emulsje z wysokimi filtrami UV (minimum 30),
nakrycia głowy oraz ręczniki plażowe,
- preparaty przeciwko komarom i kleszczom (domki, w których będziemy mieszkać
zlokalizowane są w lesie),
- minimum 2 pary obuwia sportowego (korty tenisowe mają nawierzchnię trwale
brudzącą buty – tzw. mączkę),
- minimum jeden czepek pływacki oraz 2 stroje kąpielowe/kąpielówki,
- suszarkę (obowiązkowo osoby z długimi włosami).

4. Czego ze sobą nie zabierać:
- laptopów,
- tabletów,
- słodyczy (lub w bardzo ograniczonych ilościach).

5. Przypominamy, że dzieci nie mogą mieć przy sobie oraz samodzielnie przyjmować
żadnych leków. Jeżeli jest konieczność podawania dziecku leków prosimy o przekazanie
ich wychowawcom wraz z instrukcją dawkowania.

6. Dzieci mogą mieć telefony podczas podróży oraz po przyjeździe do rozpoczęcia
pierwszych zajęć (godz. 16.00). W trakcie obozu telefony będziemy przekazywać
codziennie w określonych godzinach (14.30 – 15.30 - w trakcie ciszy poobiedniej).
W przypadku chęci kontaktu w innych godzinach prosimy dzwonić do wychowawców.
Numery prześlemy mailowo po podziale dzieci na grupy.

7. Wysokość kieszonkowego jest sprawą indywidualną. Istnieje możliwość przekazania
pieniędzy wychowawcom na przechowanie.

8. Osoby, które nie przekazały kart obozowych oraz oświadczeń, prosimy o ich
wypełnienienie oraz zabranie ich ze sobą na zbórkę. Dokumenty będziemy zbierać przed
wyjazdem.

9. Po przybyciu na miejsce otrzymają Państwo informację sms. Proszę nie oddzwaniać oraz
nie odpisywać, ponieważ będzie to numer losowy z programu masowej wysyłki
wiadomości.

10. W trakcie obozu będą Państwo otrzymywać mailowo linki do albumów ze zdjęciami (raz na
2 - 3 dni). Informację o dostępnych albumach prześlemy również smsem.

11. Planowany powrót 18.08 w godzinach popołudniowych (o szczegółach będą Państwo
poinformowani mailowo oraz smsowo).

12. W obozie będzie będzie uczestniczyć ok. 70 osób - z UKS Olimpijczyk 23, LUKS Orlik
Lublin, Swim 10 Puławy oraz Lubelskiej Szkoły Pływania. Opiekę sprawować będzie 8 osób
tj: Bartosz Kędracki (kierownik obozu), Grzegorz Stec, Wojciech Brygoła, Paulina
Kędracka, Magda Kędracka, Tomasz Pałysewicz, Damian Klimczewski oraz Michał
Szafranek. Wszystkie osoby posiadają wymagane uprawnienia. Informujemy również, że
na podstawie naszego zgłoszenia obóz jest organizowany pod nadzorem Kuratorium
Oświaty i znajduje się w ogólnopolskiej bazie wypoczynku.


W przypadku pytań prosimy o kontakt Tomasz Pałysewicz 501 619 314, Bartosz Kędracki 601 233 648

logo lublin