Vinaora Nivo Slider Vinaora Nivo Slider Vinaora Nivo Slider Vinaora Nivo Slider Vinaora Nivo Slider

Najważniejsze informacje przed wyjazdem na obóz

1. Zbiórka w piątek 28.07 o godzinie 6.00 na parkingu przed obiektami MOSiR przy
Alejach Zygmuntowskich (obok kortów tenisowych i stacji Orlen),

2. Prosimy o przygotowanie dzieciom suchego prowiantu na drogę. Ciepły posiłek dzieci
zjedzą po dotarciu na miejsce (obiad o godzinie 14.00).

3. Co ze sobą zabrać:
- odzież na zróżnicowaną pogodę (m.in kurtki przeciwdeszczowe).
- kremy/emulsje z wysokimi filtrami UV (minimum 30),
- nakrycia głowy oraz ręczniki plażowe,
- preparaty przeciwko komarom i kleszczom,
- minimum 2 pary obuwia sportowego,
- minimum jeden czepek pływacki oraz 2 stroje kąpielowe/kąpielówki,
- suszarkę (obowiązkowo osoby z długimi włosami).

4. Czego ze sobą nie zabierać:
- laptopów,
- tabletów,
- słodyczy (lub w bardzo ograniczonych ilościach).

5. Przypominamy, że dzieci nie mogą mieć przy sobie oraz samodzielnie przyjmować
żadnych leków. Jeżeli jest konieczność podawania dziecku leków prosimy o przekazanie
ich nam przed wyjazdem.

6. Dzieci mogą mieć telefony podczas podróży oraz po przyjeździe do rozpoczęcia
pierwszych zajęć (piątek, godz. 16.00). W trakcie obozu telefony będziemy przekazywać
codziennie w określonych godzinach (14.30 – 15.30 - w trakcie ciszy poobiedniej).
W przypadku chęci kontaktu w innych godzinach prosimy dzwonić do wychowawców.
Numery prześlemy mailowo po podziale dzieci na grupy.

7. Wysokość kieszonkowego jest sprawą indywidualną. Istnieje możliwość przekazania
pieniędzy wychowawcom na przechowanie.

8. Osoby, które nie przekazały kart obozowych oraz oświadczeń, prosimy o ich
wypełnienienie oraz zabranie ich ze sobą na zbórkę. Dokumenty będziemy zbierać przed
wyjazdem.

9. Po przybyciu na miejsce otrzymają Państwo informację sms. Proszę nie oddzwaniać
oraz nie odpisywać, ponieważ będzie to numer losowy z programu masowej wysyłki
wiadomości.

10. W trakcie obozu będą Państwo otrzymywać mailowo linki do albumów ze zdjęciami
(raz na 2 - 3 dni). Informację o dostępnych albumach prześlemy również smsem.

11. Planowany powrót 05.08 (sobota) w godzinach popołudniowych (o szczegółach będą
Państwo poinformowani mailowo oraz smsowo).

12. W obozie będzie będzie uczestniczyć ok. 85 osób - z UKS Olimpijczyk 23, LUKS Orlik
Lublin oraz Lubelskiej Szkoły Pływania. Opiekę sprawować będzie 8 osób: tj: Bartosz
Kędracki (kierownik obozu), Wojciech Dankiewicz, Wojciech Brygoła, Magda Pasikowska,
Adrian Biaduń, Adrianna Rudawska, Katarzyna Borzęcka oraz Tomasz Pałysewicz.
Wszystkie osoby posiadają wymagane uprawnienia. Informujemy również, że na
podstawie naszego zgłoszenia obóz jest organizowany pod nadzorem Kuratorium Oświaty
i znajduje się w ogólnopolskiej bazie wypoczynku.

W przypadku pytań prosimy o kontakt
Tomasz Pałysewicz 501 619 314, Bartosz Kędracki 601 233 648

logo lublin